•  

    (021) 8794

  •  

    info@anp-co.com

 

فناوری‌های امنیتی جدید سیسکو برای ایمن سازی شبکه‌های رایانه‌ای

به گزارش zdnet سیسکو از ابداع سه فناوری جدید امنیتی برای استفاده در شبکه‌های دیجیتال خبر داده است. این فناوری‌ها برای استفاده مهندسان شبکه، توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و دیگر

فعالان حوزه فناوری اطلاعات ابداع شده است

 

 .

آی تی اس ان (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) , این فناوری‌ها و خدمات به منظور شناسایی بدافزار‌ها و حفاظت از کاربران در برابر آنهاست.

سیسکو می‌گوید فناوری‌های جدید برای مقابله با تهدیدات کلود نیز قابل استفاده بوده و با ویژگی‌های عصر جدید شبکه‌ای که سیال بودن از ویژگی‌های اصلی آن است انطباق دارد.

خدمات اول موسوم به Umbrella Branch یک نرم افزار امنیتی مبتنی بر کلود است که به صاحبان مشاغل امکان می‌دهد کنترل بیشتری بر نحوه استفاده کاربران از شبکه‌های وای – فای اعمال کنند و محتوای رد و بدل شده را هم فیل‌تر نمایند. برای فعال کردن این خدمات می‌توان از روترهای (ISR) سری ۴۰۰۰ استفاده کرد. با این روش مقابله با بدافزار‌ها و حملات فیشینگ هم تسهیل می‌شود.

فناوری بعدی موسوم به Cisco Stealthwatch Learning Network که حاصل ۴۵۲ میلیون دلار هزینه برای خرید شرکت Lancope توسط سیسکو است تحلیل ترافیک شبکه و داده‌های موجود برای ارتقای حفاظت در برابر تهدیدات را ممکن می‌کند.

هدف از ارائه خدمات آخر یعنی Meraki MX Security Appliances نیز شناسایی و مقابله با تهدیدات امنییت از طریق ترکیب راه حل‌های مبتنی بر کلود و استفاده از نرم افزارهای امنیتی است. در قالب این روش فایل‌های مشکوک با محتوای موجود در یک پایگاه داده مطابقت داده می‌شوند و در صورت آلودگی بلوکه می‌شوند.


شماره تماس

(021) 88552485-6