•  

    (021) 8794

  •  

    info@anp-co.com

 

مشخصات IBM Power Systems

امروزه قدرت هایی مانند موبایل ها (Mobile) ، رایانش های ابری (Cloud) ، کلان داده ها (BigData) و آنالیزهای اطلاعات (Analytics) تعریف جدید و متفاوتی را از نحوه کسب و کار ارائه داده اند و رهبران کمپانی های بزرگ صنعت IT از این موارد بهره برداری می کنند تا روابط خودشان را با مشتریان و همکاران (Partner) عمیقتر کنند و فرصت های جدیدی را برای توسعه مدل های تجاری خود به وجود بیاورند.

سیستم هایی که عملکرد کلان دیتا ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات را بهینه سازی می کنند !!

Power system ها طراحی شده اند برای کلان داده ها ، از محیط های عملیاتی و محاسباتی گرفته تا کسب و کارها و راه حل های شناختی واتسون (Cognitive Watson solutions) ، برای عملکرد بهتر بهینه شده اند و می توانند برای پشتیبانی از نیازها و افزایش حجم کاری (WorkLoad) توسعه پیدا کنند

به پتانسیل واقعی ابرها پی ببرید !!

PowerSystem ها به شما کمک می کنند که به راحتی و با بهره وری و عملکرد بالاتر و مقیاس پذیری ScaleUP و ScaleOut به اقتصادی ترین حالت از تمام مزایای ابرها استفاده کنید. همچنین امنیت موجود در PowerSystem این اطمینان را به شما می دهد که بیش از پیشWorkLoad ها را به سمت Cloud ها هدایت کنید و برای راندمان بیش تر سرمایه گذاری کنید.

تحولی در IT

معماری Power در قالب OpenPower ، که از پلتفرم های تکنولوژی استفاده و به سازمان ها در ساختن فرصتهای جدید و طراحی نسل بعدی Application ها کمک می کند تا کسب و کارها را به سمت موفقیت پیش ببرد.


شماره تماس

(021) 88552485-6