•  

    (021) 8794

  •  

    info@anp-co.com

 

اندیشه نگار پارس موفق به کسب پروانه فعاليت ISMS از نظام ملی مديريت امنيت اطلاعات (نما) شد

 شرکت اندیشه نگار پارس پروانه فعاليت در حوزه ارائه خدمات مشاوره و استقرار نظام ملي مديريت امنيت اطلاعات (نما) را اخذ نمود.

به گزارش روابط عمومی، شرکت اندیشه نگار پارس یکی از شرکتهای عضو نظام صنفی رایانه‌ای کشور می باشد و به نوبه خود موفق در عرصه فناوری اطلاعات به شمار می‌آید که فعال در زمینه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISMS و امنیت شبکه می باشد.

اعضا این شرکت از کارشناسان مجرب و متخصصین در امر شبکه و امنیت اطلاعات می باشند که در قالب چند تیم تخصصی IT و مشاوره گرد هم آمده اند تا بتوانند به حول و قوه الهی با ایده ها و طرحهای نو , گامی موفق را در زمینه فناوری اطلاعات و امنیت آن بردارند ، شرکت اندیشه نگار پارس آماده ارائه خدمات مرتبط با امنیت اطلاعات به سازمان ها و اداره های دولتی و خصوصی می باشد.

لازم به ذکر است که این مجوز دز راستای استناد سند افتا و لزوم حفظ امنیت در کلیه دستگاه­ها بوده است. سازمان فناوری اطلاعات کشور از سال 1390 با راه اندازی نظام مدیریت امنیت اطلاعات موسوم به نما به عنوان یک سازمان ملی اعتباردهنده در حوزه استاندارد ISMS جایگزین سازمان های معتبر بین المللی شد. تا پیش از این تمامی دستگاه های دولتی و خصوصی کشور موظف بودند گواهینامه ISMS خود را از نهادهای بین المللی فعال در این زمینه تامین کنند تا اینکه طبق تصمیم کارگروه فاوا این گواهینامه بومی شد و در حال حاضر به دلیل ملاحظات امنیتی تنها شرکت های تایید شده ایرانی مجاز به صدور این گواهینامه برای شرکت ها و سازمان های داخلی هستند. به همین دلیل سازمان فناوری اطلاعات نیز تبدیل به یک سازمان اعتبار دهنده شد تا در جایگاهی معادل سازمان های بین المللی قرار گیرد.

 


شماره تماس

(021) 88552485-6